Forum www.bronowiceresidence.fora.pl Strona Główna www.bronowiceresidence.fora.pl
Wszystko co dotyczy inwestycji Bronowice Residence przy ulicy Chełmońskiego w Krakowie (deweloper Atal)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wywiązanie się z terminów usunięcia usterek
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bronowiceresidence.fora.pl Strona Główna -> III Etap
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaloryfer01
Sympatyk Forum



Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:11, 12 Cze 2014    Temat postu:

Marteek. Ja mialem podobna sytuacje. Uszkodzona wanna i nieudolnie zatuszowana. Do tego nie skladajacy sie parawan bo bateria byla w zlym miejscu. Wiec spece wymienili wanne a poten skuwali plytki ... i zniszczyli druga Smile Juz maja 2 dni poslizgu w usuwaniu usterek. Cos sie ruszylo po osobistej rozmowie z Pania Kierownik filli. Ale lazienke mam jeszcze wciaz nie skonczona ...

Ryse na drzwiach zamalowali jakims paskudztwem, ale boje sie ze po jednym myciu to zejdzie .. Ma ktos jakies info o tym ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Regina
Forumowy Senior



Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:50, 13 Cze 2014    Temat postu:

Na dokładkę, z tego co wiemy - "nasz" inżynier już nie pracuje... Obawiam się o resztę poprawek...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaloryfer01
Sympatyk Forum



Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:54, 13 Cze 2014    Temat postu:

kolejna (3) wanna do wymiany - PARODIA !!. Dziś przy pracowniku ATAL'a spróbowałem zmyć preparat z drzwi. Większość zeszła. Sam przyznał, że to nie jest ok. Moim zdaniem to nie naprawa a tuszowanie....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin_bor
Forumowy Senior



Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:57, 14 Cze 2014    Temat postu:

Drodzy Sąsiedzi!
Mamy odbiór mieszkania w lipcu, ale podejrzewamy, że będziemy mieć podobne cyrki z wykończeniem jak Wy. Na podstawie tego co piszecie stwierdzamy, że to nie są niedociągnięcia wynikające z ludzkiego błędu, czy pomyłki. Te ekipy wykończeniowe to ZWYKLI OSZUŚCI!!! Kto próbuje nagminnie wydawać zatuszowane uszkodzone sprzęty? W kółko wymiana uszkodzonych wanien, porysowane okna, drzwi, zniszczona podłoga, źle pomalowane ściany, zamalowywanie rys i pęknięć!!!... Może te wanny krążą po mieszkaniach i Atal ma nadzieję, że w końcu ktoś tego nie zauważy i weźmie takie g....
Zdaję sobie sprawę, że każdy chce jak najszybciej odebrać mieszkanie i mieć już święty spokój, ale moim zdaniem trzeba ostro zareagować, bo sytuacja jest nienormalna. Znajomi odbierali mieszkania u innych deweloperów i jakoś nie mieli porysowanych drzwi i okien. Nie wiem co ATAL chce udowodnić w ten sposób, ale nie rozumiem, jak można tak traktować klientów. Może zbierzemy się wszyscy z tymi usterkami i pójdziemy z tym wyżej?

Pytaliśmy tydzień temu Atal kiedy na nasze mieszkanie wejdzie ekipa według ich planu, a oni nam napisali, że na chwilę obecną nic nie jest jeszcze ustalone, a odbiór mamy do końca lipca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaloryfer01
Sympatyk Forum



Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:59, 14 Cze 2014    Temat postu:

Nie sądzę, żeby chcieli wcisnąć komuś moją wannę, bo leży pod klatką juz kilka dni Smile Do końca lipca pewnie się wyrobią, ale to właśnie pośpiech powoduje, że w ciągle są jakieś niedociągnięcia, usterki, poprawki.

Ja nie podejrzewam ATAL o złą wolę. Raczej sądze, że wynika to wszystko z pośpiechu i bałaganu. Niemniej jednak zgadzam się - tak traktować klientów się nie powinno i należy domagać się tego za co się zapłaciło. Zyczę cierpliwości i powodzenia w odbiorze. Ja czekam wciąż na usunięcie usterek (juz po terminie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Regina
Forumowy Senior



Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:33, 15 Cze 2014    Temat postu:

Jeśli chodzi o jakość wykonania wykończenia - zależy to od ekipy remontowej. Jak totalnie zawalili pierwszy termin odbioru to inżynier wraz z babką z biura przy nas rozważali jaką ekipę włożyć na grube poprawki i oceniali wysoko podwykonawców, w których pracuje właściciel czy nawet właściciel z synem a gorzej duże firmy, które jadą na zatrudnionych pracownikach. Często zdarza się też totalna bezmyślność ekip następujących po sobie np. ekipa, która robiła podwieszany sufit pocięła totalnie podłogę - wyglądało jak by sobie na podłodze cięli w najlepsze płyty - efekt: cała podłoga do wymiany..., którą zresztą wymienili w tydzień ale dlatego, że nie odebraliśmy mieszkania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaloryfer01
Sympatyk Forum



Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:41, 16 Cze 2014    Temat postu:

U mnie kolejna (3 !!) wanna uszkodzona i zatuszowana + zniszczona framuga i płytki w przedpokoju. Mieszkanie wciąż wybrudzone pyłem z płytek. Nie mam możliwości normalnego mieszkania i urządzania się. Do tego ignoranckie i pretensjonalne podejście ATALA. Moja cierpliwość się skończyła ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malibu
Forumowy Senior



Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:00, 16 Cze 2014    Temat postu:

Patrzac na Wasze przeboje z odbiorami obawiam sie wlasnego odbioru. Zastanawiam sie czy jak zobacze porysowane plytki, drzwi wejsciowe itp rzeczy czy w protokol odbioru moge zarzadac zapisania o wymianie plytek. Nie ukrywam nie chce sytuacji by po jakims czasie wparwoal do mnie zabawny czarodziej pomazal magicznym pisaczkiem porysowane miejsca a mi po miesiacu ten "codowny eliksir" zejdzie z drzwi, plytek. Skoro chca dac mi produkt z defektem to rzadam wymiany na nowy nieuszodzony produkt. Jak mysliscie strasznie UOKIK-em ma w tym jest uzasadnione?
Co do pozniejszych kosmetycznych poprawek- jakich argumentow uzywacie by ekipa zechciala w koncu do Was przyjsc? Chcialam rozeznac sytuacje jaka bron slowna najlepiej dziala?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vallk
Sympatyk Forum



Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:29, 16 Cze 2014    Temat postu:

Widzę,że nie tylko nas traktują co najmniej niepoważnie.... Jutro po raz x ma przyjść kolejny x fachowiec ocenić podłogę zniszczona bezmyślnościa ekipy wykończeniowej... My niestety musimy mieszkać w takich warunkach, bo nie pomyśleliśmy, że w 40 dni po odbiorze mieszkania "pod klucz" będzie to tak wyglądać;/
Co do drzwi to też mamy zamalowane brązowym paskudztwem, uszczerbionej płytki w łazience dalej się nie doprosiliśmy. Już pomijam fakt, że przy poprawkach porysowali nam też obie umywalki.
A ekipa albo spóźnia sie po 2 godziny w umówionych termiach, albo nie przychodzi w ogóle. I wielce zdziwieni są, że przecież możemy zostawić zamknięte mieszkanie na górny klucz (którego wg mnie akurat nie powinni byc w posiadaniu) z całym dobytkiem pod nasza nieobecnośćl...

Aha, nasi znajomi mieli bardzo fajnie wykończone mieszkanie przez Atal na Lindego, poprawki wykonane w tydzień (!). A tu pech chciał, żeby trafic na takich "fachowców" i to jeszcze standard VIP....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vallk dnia Pon 16:32, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marteek
Sympatyk Forum



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:34, 16 Cze 2014    Temat postu:

Vallk czy mozesz zdradzic na czym polega uszkodzenie podłogi? U mnie fachowcy z Atala przy naprawie usterek nie zabezpieczyli ani paneli ani gresow w korytarzu, fugi wyszczerbione a podlogi ubrudzone pylem od gładzenia scian. Mam ciemne panele i obawiam sie czy bedzie sie to dalo doczyscic. Jesli nie, rowniez sie bede upominal o wymiane/naprawe podlogi

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marteek dnia Pon 20:35, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vallk
Sympatyk Forum



Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:23, 17 Cze 2014    Temat postu:

U nas podobna sytuacja. Mamy podłogę drewnianą i pył/gips (bo mielismy cale mieszkanie malowane i ściankę do poprawki) wszedł w naturalne dla niego szczeliny. Od 3 tygodni "fachowcy" starają się ją usilnie doczyścic, lakierować ale niestety skutek mizerny, zreszta po tym co ta podłoga przeszła nei wiem czy wygląd jest kwestia priorytetową. Podloga do wyminay niestety w całym mieszkaniu (75 m2);/ tzn. cąły czas czekamy na decyzję jakby miało się cos zmienić;/ o fugach w korytarzu i łazienkach nie wspomnę bo nie wiem który raz je szoruje...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chemukh
Forumowy Senior



Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:29, 17 Cze 2014    Temat postu:

vallk napisał:
U nas podobna sytuacja. Mamy podłogę drewnianą i pył/gips (bo mielismy cale mieszkanie malowane i ściankę do poprawki) wszedł w naturalne dla niego szczeliny. Od 3 tygodni "fachowcy" starają się ją usilnie doczyścic, lakierować ale niestety skutek mizerny, zreszta po tym co ta podłoga przeszła nei wiem czy wygląd jest kwestia priorytetową. Podloga do wyminay niestety w całym mieszkaniu (75 m2);/ tzn. cąły czas czekamy na decyzję jakby miało się cos zmienić;/ o fugach w korytarzu i łazienkach nie wspomnę bo nie wiem który raz je szoruje...


Czy to znaczy, że robotnicy nie zabezpieczyli podłogi żadną folią/kartonami? Czy poprawki: malowanie i ścianka robili przed ostatecznym odbiorem czy po nim? pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vallk
Sympatyk Forum



Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:49, 17 Cze 2014    Temat postu:

Prawdopodobnie na podłodze lezało kilka kartonów,pod które pył i tak się dostał. Ale głównie chyba mycie potem całego mieszkania brudnym od tego wszystkiego mopem przesądziło o losach naszej pięknej podłogi;/
A poprawki były już po odbiorze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mag19
Sympatyk Forum



Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:26, 17 Cze 2014    Temat postu:

A tak optymistycznie zapytam - czy jest ktoś komu udało się, że usterki zostały bez problemu usunięte do 30 dni i może już na spokojnie cieszyć się nowym mieszkaniem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Regina
Forumowy Senior



Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:01, 17 Cze 2014    Temat postu:

vallk napisał:
Prawdopodobnie na podłodze lezało kilka kartonów,pod które pył i tak się dostał. Ale głównie chyba mycie potem całego mieszkania brudnym od tego wszystkiego mopem przesądziło o losach naszej pięknej podłogi;/
A poprawki były już po odbiorze.

Wymienioną podłogę (po nieudanym odbiorze) bardzo dokładnie i szczelnie zaklejono przed powtórnym malowaniem i montażem drzwi - tak, że DA się, jak się chce. Tylko, że to właśnie o te chęci i minimum rozumu tu chodzi.
Już nie mówię o fuszerkach ale jakiegoś generalnie nadzoru tu brakuje i odbioru kolejnych robót wykonywanych przez różne ekipy. Gdyby ekipa, która zniszczyła prace poprzedniej ekipy musiała zapłacić za zniszczenia (np.: podłogi) to może następnym razem "szanowałaby" prace poprzedników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bronowiceresidence.fora.pl Strona Główna -> III Etap Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin