Forum www.bronowiceresidence.fora.pl Strona Główna www.bronowiceresidence.fora.pl
Wszystko co dotyczy inwestycji Bronowice Residence przy ulicy Chełmońskiego w Krakowie (deweloper Atal)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiana zarządcy nieruchomości na coś innego niż NCC
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bronowiceresidence.fora.pl Strona Główna -> III Etap
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin_bor
Forumowy Senior



Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:15, 16 Lip 2014    Temat postu:

jaką macie wysokość mieszkania na parterze? od podłogi do sufitu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rammi
Sympatyk Forum



Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:31, 16 Lip 2014    Temat postu:

Trzeba walczyć o lepszego zarządcę choćby dlatego żeby ten ich ISTS wykopać. Firma rzeczywiście oferuje nam cenę wyższą niż ma reszta Krakowa. Dodatkowo np. za 150 Mbit zapłacimy 120zł w ISTS a w UPC za 250 Mbit zapłacimy 90zł (oferta dla nowych klientów) - to wszystko na 2 lata.

Może by @alina mogła coś podpowiedzieć mianowicie co dokładnie można by było zrobić żeby UPC się nami zainteresowało zanim wszyscy podpiszą umowę z tym ISTS?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rammi dnia Śro 22:50, 16 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asia_148
Sympatyk Forum



Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:17, 22 Lip 2014    Temat postu:

jesli chodzi o garaż to podobno każdy kto ma miejsce postyojowe w garażu podziemnym płaci tyle samo...mianowicie całą powierzchnie garazu podzielili na ilość miejsc i tak im wyszło 31m na głowę i nie wazne jakiej wielkosci miejsce kupiłes...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
latarzysko
Forumowy Senior



Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: III ETAP

PostWysłany: Śro 7:30, 23 Lip 2014    Temat postu:

Czy to normalne ze nie dostalam jeszcze rozliczenia z NCC ? mieszkanie odebralam 4 czerwca. . mieszkam obecnie pod adresem ktory dalam atalowi dodatkowo po odbiorze mieszkania wyslalam NCC ankiete z nowym adresem korespondencyjnym i na żaden z tych adresow rozliczenie mi nie przyszlo. Isc w tej sprawie do atala czy się nie przejmować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubek1989
Forumowicz



Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:50, 23 Lip 2014    Temat postu:

Ja mieszkanie odebralam juz w maju i również nie dostalam żadnego rozliczneia. Pisałam już 2 maile do ncc w tej sprawie, oczywiscie brak odpowiedzi.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek_
Sympatyk Forum



Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:21, 23 Lip 2014    Temat postu:

Witam,
odebraliśmy na początku czerwca, dalej cisza. Wysłałem maile, mam potwierdzenie ich odczytania.... więc luzik, jak im się nie spieszy, to nam również nie musi się spieszyć do płacenia Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emilka1
Forumowicz



Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:05, 23 Lip 2014    Temat postu:

kubek1989 napisał:
Ja mieszkanie odebralam juz w maju i również nie dostalam żadnego rozliczneia. Pisałam już 2 maile do ncc w tej sprawie, oczywiscie brak odpowiedzi.....


Ja też odebrałam mieszkanie w maju i też musiałam poczekać trochę na odpowiedź. Oni wysyłają faktury na adres jaki się podało w Atalu jako adres do korespondencji. Dopiero jak się uzupełni ankietę od nich to zmieniają adres do korespondencji. Zostawiłam tą ankietę w Atalu(Pani z NCC tak mi poradziła) i NCC miało sobie odebrać(mam nadzieję, że odebrali). Dzwoniłam tam sporo razy, pisałam meile, ale różnie bywało z tym kotaktem. Na początku lipca obiecali mi wysłać faktury meilem. Oczywiście poźniej nie dostałam tych faktur i nie mogłam się z nimi skontaktować. Dopiero jak wysłałam meila i dałam w DW adres ogólny do NCC [link widoczny dla zalogowanych], to wtedy od razu wysłali mi te faktury. Ogólnie NCC w Karkowie działa strasznie słabo i opieszale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mag19
Sympatyk Forum



Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:19, 28 Lip 2014    Temat postu:

my odbieraliśmy mieszkanie 25.06, rozliczenie za czynsz do nas już doszło, jednak nie na adres który podaliśmy w ankiecie jako korespondencyjny a na adres który podawaliśmy Atalowi jako korespondencyjny przy okazji podpisywania aktu notarialnego..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tosia1886
Sympatyk Forum



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:19, 29 Lip 2014    Temat postu:

Odwołując się do wiadomości powyżej;
Dnia 4.06 odebrałam mieszkanie i do tej pory nie otrzymałam żadnego rozliczenia. Dzwoniąc do Pani Zarządcy usłyszałam że nie został jej dostarczony z biura sprzedaży protokół odbioru z związku z powyższym nie może mi wystawić rachunku za czynsz. Czekam nadal i powoli tracę cierpliwość... Dodam także iż do tej pory nie zostały usunięte usterki które uniemożliwiają mi wprowadzenie się do mieszkania (mieszkanie z opcją wykończenia) które zgłosiłam z dniem odbioru mieszkania. Mija kolejny miesiąc a ja nie mogę się wprowadzić, ale rachunek zapewne otrzymam od razu za dwa miesiące. Jakiś obłęd... Czy ktoś z Państwa miał podobną sytuację i można się w jakiś sposób odwołać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borkowski
Forumowicz



Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:46, 30 Lip 2014    Temat postu:

Tosia,

jak najbardziej nie jesteś zobowiązana do ponoszenia kosztów utrzymania mieszkania, dla którego odbiór nie został przez Ciebie dokonany.
Odnośnie reszty kwestii - zawsze są możliwości, kwestia odpowiedniego podejścia do Atala oraz argumentacji. Poproś ich o przedstawienia potwierdzenia na piśmie od firmy dostarczających, iż nie byli/ nie są w stanie dostarczyć danych elementów w terminie. Przy czym odniesienie musi być do daty, w której miał być dokonany odbiór mieszkania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tosia1886
Sympatyk Forum



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:43, 30 Lip 2014    Temat postu:

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Czy nie orientujesz się może do kogo konkretnie mogę się zwrócić aby zażądać w/w potwierdzenie?
Pan z którym miałam odbiór na każde pytanie z mojej strony odpowiada ze był tylko na zastępstwie gdyż pracuje na innej inwestycji i obarcza winą producenta u którego zamawiają wszystkie rzeczy, następnie Panią z biura wykończeń która jest odpowiedzialna za składanie owych zamówień.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borkowski
Forumowicz



Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:45, 30 Lip 2014    Temat postu:

Tosia,

w sytuacji jak Twoja posługuj się oficjalnymi pismami, które mają obowiązek potwierdzić pieczątką z datą wpływu pisma.

Skoro ich polityka nastawienia na konsumenta objawia się w tym, iż olewają większość spraw, trzeba się posiłkować oficjalną drogą załatwiania takich spraw.

Atak deklaruje swoje nastawienie pro konsumenckie, ale jak większość z nas się przekonała są to puste słowa podparte jedynie tym co wychodzi z ich gardeł.

Firma nastawiona jest na zysk a nie klientów, stąd tak wiele problemów z takimi sprawami jak odbiory, stan klatek schodowych, nie uruchomione windy, niedostateczne oświetlenie przytoczone przez kogoś w jednym z postów.

A czy w umowie nie są wspomniane odsetki od przekroczenia terminu odbioru? Niech się teraz bronią, że nie było to zależne od nich i przedstawią pismo z datą wpływu zamówienia do producenta i deklaracją producenta/dostawcy odnośnie terminu realizacji.

Życzę powodzenia w rozmowach z nimi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin_bor
Forumowy Senior



Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:45, 30 Lip 2014    Temat postu:

Tosia a to jakiego typu były to usterki? Bo mówisz że odebrałaś mieszkanie ale ze względu na duze usterki nie wporwadzasz się. No to jak dla mnie nie powinaś odberać mieszkania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tosia1886
Sympatyk Forum



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:46, 30 Lip 2014    Temat postu:

Marcinie generalnie wszystkie usterki zajęły kartkę formatu a4. Podpisałam odbiór tylko dlatego że Pan zapewnił mnie że do 30dni wszystkie usterki zostaną usunięte pod czym się podpisałam. To prawda większość została usunięta po wielu awanturach gdyż Panowie robotnicy przychodzili do mieszkania na 10min rozglądając się i wychodząc i tak mijał dzień za dniem, aż wreszcie straciłam cierpliwość i zadzwoniłam do Pana z którym miałam odbiór aby przyszedł ktos kompetentny i przyprowadził Pana który naprawiał wszystkie niedoróbki poprzedników. Czekam do dnia dzisiejszego miedzy innymi na elementy brakujące w łazience, nie ma możliwości wykąpania się gdyż zalewam całą łązienkę oraz myjąc ręce nad umywalką mam powódź w szafce pod umywalką. W związku z powyższym nie podpisałam protokołu odbiorczego który należy podpisać po usunięciu usterek mimo że Pan z odbioru mi go przyniósł do podpisania twierdząc że naprawili "większość" niedoróbek i już tylko czekają aż producent wyśle resztę brakujących elementów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mag19
Sympatyk Forum



Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:17, 31 Lip 2014    Temat postu:

No chyba żartujesz. Bezczelny jest!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bronowiceresidence.fora.pl Strona Główna -> III Etap Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin