 |
www.bronowiceresidence.fora.pl Wszystko co dotyczy inwestycji Bronowice Residence przy ulicy Chełmońskiego w Krakowie (deweloper Atal)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
netka_no1
Sympatyk Forum
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:09, 08 Lut 2015 Temat postu: Odwołanie NCC !! |
|
|
Witam Państwa serdecznie Cieszę się , że temat, który zainicjowałam znalazł odzew. Z racji tego, że jestem mieszkanką III etapu i byłam obecna na ostatnim zebraniu wiem, że szanowne Ncc nie prowadzi działań na naszym osiedlu rzetelnie. Przyznam, że nie pozostaję w tym temacie bezczynna i umówiłam się na spotkanie w przyszłym tygodniu innego zarządcy, aby przedstawił nam swoją ofertę . Bardzo dobrym pomysłem jest wyłonienie przedstawiciela każdego z bloków, aby nasze działania wreszcie były inicjowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malibu
Forumowy Senior
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:34, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
I jak po spotkaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
netka_no1
Sympatyk Forum
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 0:03, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Zaprosiłam przedstawicielkę firmy Propertus na nasze osiedle, aby się z nim zapoznała. Czekam teraz na ich ofertę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaga
Forumowicz
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:00, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
mnie nagle ostatnio na e-kartotece pojawiła się pewna kwota do zapłaty, niewiadomo skąd i dlaczego, zadzwoniłąm do NCC i Pani powiedziała, że też nie wie dlaczego...Dopiero skonsultuje w przyszłym tygodniu z księgowa i oddzwoni...ciekawe czy faktycznie oddzwoni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin_bor
Forumowy Senior
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:47, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
może przyszło Ci wyrównanie za media? może zużyłaś więcej niż było wliczone w czynsz.
pierwsze co mi się nasuwa to te wyrównanie.
ale jak patrzyłem na swoją e kartotekę to żadnego rozliczenia medio nie widzę. Może się ktoś tam pomylił. Chyba to nikogo nie dziwi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcin_bor dnia Sob 20:51, 28 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaga
Forumowicz
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:17, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
pytałam, i Pani powiedziała ze rozliczenie za media będzie w poniedziałek więcto nie to...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
netka_no1
Sympatyk Forum
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:47, 02 Mar 2015 Temat postu: Alternatywa dla NCC |
|
|
Biuro: al. Beliny – Prażmowskiego 53/1, 31-514 Kraków, tel. (12) 341 41 87, [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
OFERTA NA USŁUGĘ ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIĄ WSPÓLNĄ
ul. Chełmońskiego 134 w Krakowie
Dla: właścicieli lokali ul. Chełmońskiego 134 w Krakowie
Wprowadzenie:
Głównym celem pozyskania oferty przez Wspólnotę jest powierzenie usług zarządzania
nieruchomością firmie, która zadba o nieruchomość poprzez profesjonalny, bieżący nadzór nad jej
obsługą.
W ocenie oferenta główne zadania zarządcy powinny sprowadzać się w najbliższym czasie do:
analizy zawartych umów na obsługę nieruchomości celem racjonalizacji ponoszonych
kosztów w stosunku do jakości i potrzeb w zakresie jej obsługi (m.in. utrzymanie czystości),
organizacja komunikacji na terenach zewnętrznych (drogi dojazdowe oraz podjazdy i
podejścia do klatek),
usprawnienie komunikacji zarządcy z właścicielami lokali,
kontroli budżetu i stanu finansów Wspólnoty, w tym zaległości właścicieli lokali,
analizy praktykowanego sposobu rozliczania mediów, w tym m.in. zmiany sposobu naliczania
zaliczek na media (wg indywidualnych ryczałtów),
regularnego kontrolowania nieruchomości celem bieżącego odnotowywania
nieprawidłowości w jej funkcjonowaniu,
aktywnego proponowania przez zarządcę odpowiednich rozwiązań dla nieruchomości.
Ponadto zarządca oferuje czynności standardowe:
1. aktualizowanie stanu prawnego nieruchomości, sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego
przejęcia nieruchomości i jej dokumentacji od poprzedniego zarządcy,
2. prowadzenie i aktualizowanie wykazu lokali i właścicieli lokali oraz przypadających im udziałów w
nieruchomości wspólnej,
3. prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej
wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
4. przeprowadzanie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek kontroli technicznej,
okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne
zgodnie z wymogami prawa,
Biuro: al. Beliny – Prażmowskiego 53/1, 31-514 Kraków, tel. (12) 341 41 87, [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
5. utrzymanie w należytym porządku i czystości terenu nieruchomości oraz pomieszczeń i urządzeń
budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali, poprzez nadzór nad realizacją
zawartych w tym zakresie umów,
6. zapewnienie dla nieruchomości wspólnej dostawy energii elektrycznej, wody, odprowadzenia
ścieków i wywozu śmieci, poprzez nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów,
7. zapewnienie dla nieruchomości wspólnej usług kominiarskich i innych usług związanych z
funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej,
8. nadzór i kontrolę realizacji pozostałych umów zawieranych przez Wspólnotę w tym dotyczących:
obsługi prawnej, ochrony nieruchomości, remontów i modernizacji budynku,
9. wykonywanie bieżącej konserwacji i bieżących napraw nieruchomości wspólnej, a w
szczególności: dokonywania napraw i konserwacji budynku i jego pomieszczeń wspólnych oraz
urządzeń technicznych umożliwiających właścicielom lokali korzystanie z oświetlenia, ogrzewania
lokali, ciepłej i zimnej wody i innych urządzeń należących do wyposażenia nieruchomości
wspólnej, poprzez nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów,
10. zlecenie usuwania awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej,
11. ubezpieczenie budynku położonego na nieruchomości wspólnej oraz zawarcie polisy OC dla
Wspólnoty,
12. opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości
wspólnej, chyba że są one pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali,
13. terminowe regulowanie za Wspólnotę (z jej środków znajdujących się na rachunkach bankowych)
wszelkich opłat i należności związanych z funkcjonowaniem nieruchomości wspólnej oraz opłat
wnoszonych przez właścicieli za pośrednictwem Wspólnoty,
14. wyszukiwanie firm świadczących usługi na rzecz nieruchomości wspólnej, negocjowanie cen i
warunków umów oraz analiza i w porozumieniu z Zarządem zatwierdzanie kosztorysów robót,
15. zawieranie umów o dostawy, roboty i usługi, związane z realizacją zadań wymienionych w pkt. od
5 do 11, kontrola prawidłowości wykonania tych umów oraz ich rozwiązanie w przypadkach
gospodarczo uzasadnionych,
16. prowadzenie rachunku bankowego dla wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek
bankowy, w tym osobnego rachunku bankowego dla gromadzenia środków na fundusz
remontowy,
17. prowadzenie na własny koszt odpowiedniej księgowości dla nieruchomości wspólnej, w tym
odrębnej ewidencji kosztów i przychodów oraz ewidencji wpłat na fundusz remontowy, a także
ewidencji wnoszonych przez właścicieli opłat i zaliczek na pokrycie kosztów zarządu
nieruchomością wspólną (koszty eksploatacyjne),
18. sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego najpóźniej na 2 tygodnie przez terminem
zebrania rocznego,
19. reprezentacja Wspólnoty w stosunku do właścicieli oraz prowadzenie korespondencji z członkami
Wspólnoty Mieszkaniowej,
20. rozliczenie wpłaconych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością
wspólną – raz w roku, na koniec roku obrachunkowego oraz kosztów dostarczania wody i ciepła
bezpośrednio do lokali, jak również kosztów opłat za gospodarowanie odpadami – wg zasad
obowiązujących we Wspólnocie,
21. bieżące monitorowanie płatności wnoszonych przez właścicieli z tytułu zaliczek na pokrycie
kosztów eksploatacji, mediów, funduszu remontowego i innych związanych z utrzymaniem
nieruchomości wspólnej,
22. windykację opłat należnych od właścicieli lokali oraz przygotowywanie dokumentów
umożliwiających sądową windykację należności Wspólnoty,
Biuro: al. Beliny – Prażmowskiego 53/1, 31-514 Kraków, tel. (12) 341 41 87, [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
23. udzielanie każdemu właścicielowi na jego żądanie wyczerpujących informacji o sprawach
dotyczących zarządzania nieruchomością wspólną oraz rozliczeń zużycia mediów,
24. przechowywanie, zabezpieczenie i archiwizowanie dokumentów oraz dokumentacji dotyczącej
nieruchomości wspólnej,
25. organizację i prowadzenie zebrań właścicieli lokali,
26. doradztwo w zakresie zarządu nieruchomością wspólną (m.in. w zakresie uzyskiwania możliwych
przychodów, skutecznych sposobów windykacji należności).
Doświadczenie zawodowe:
Katarzyna Najbar jest zarządcą nieruchomości (licencja nr 11044). Doświadczenie zawodowe zdobyła
pracując od 2002 roku w dwóch firmach zarządzających nieruchomościami. Własną działalność
gospodarczą pod nazwą PROPERTUS Katarzyna Najbar prowadzi od 2006 roku.
Usługi zarządzania koncentrują się wyłącznie na zarządzie nieruchomościami mieszkalnymi i cechują
się innowacyjnym podejściem do zarządzania, osobistym zaangażowaniem się zarządcy w sprawy
nieruchomości oraz wysoką dbałością o obsługę klienta.
Mogą to Państwo zweryfikować kontaktując się z członkami Zarządu Wspólnot, którymi zarządzamy.
Na Państwa życzenie przekażemy dane do kontaktu.
Obecnie firma zarządza kilkunastoma obiektami, w tym m.in.:
- nieruchomością należącą do Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Pawlikowskiego 8,
- nieruchomością WM ul. Kalwaryjska 40,
- nieruchomością WM ul. Lipińskiego 3a,
- nieruchomością WM ul. Czapińskiego 2,
- nieruchomością WM ul. Okulickiego 51a,
- nieruchomością WM ul. Okulickiego 51b,
- nieruchomością WM ul. Świętokrzyska 14,
- nieruchomością WM „Reduta 25”,
- nieruchomością WM ul. Bunscha 20,
- nieruchomością WM ul. Bunscha 26,
- nieruchomością WM ul. Bochenka 10,
- nieruchomością WM al. Beliny – Prażmowskiego 53.
Biuro: al. Beliny – Prażmowskiego 53/1, 31-514 Kraków, tel. (12) 341 41 87, [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Warunki współpracy:
1. Wysokie ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości na kwotę 1 mln zł (TUiR Allianz Polska
SA).
Suma gwarancyjna przekracza pięciokrotnie minimalne wymagania wynikające z
rozporządzenia Ministra Finansów.
2. Biuro zarządcy zlokalizowane jest w Krakowie przy al. Beliny – Prażmowskiego 53/1
godziny pracy: pn – pt 9:00 – 16:00
Zarządca jest dostępny dla użytkowników lokali również za pośrednictwem telefonu, poczty
elektronicznej oraz usługi internetowej LokaleNet.
Dodatkowo zarządca zobowiązuje się do wizji nieruchomości co najmniej raz w tygodniu
celem kontroli realizacji umów zawartych z służbami wykonującymi usługi na nieruchomości.
3. Proponowane miesięczne wynagrodzenie zarządcy to kwota 0,50 zł/m2 pow. użytkowej lokali
+VAT (obecnie usługa zwolniona).
Koszt usługi zarządzania poza czynnościami wskazanymi powyżej obejmuje:
- wprowadzenie i utrzymywanie usługi LokaleNet,
- windykowanie należności od właścicieli lokali na drodze sądowej (tryb upominawczy),
- obsługę nieruchomości przez inspektora z uprawnieniami budowlanymi w zakresie
oceny ofert na remonty nieruchomości, oceny przyczyn wystąpienia problemów
technicznych na nieruchomości, jak również nadzoru i odbioru prac remontowych oraz
inwestycji.
Z poważaniem,
Katarzyna Najbar
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez netka_no1 dnia Nie 22:15, 05 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babull
Sympatyk Forum
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
netka_no1
Sympatyk Forum
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 23:09, 02 Mar 2015 Temat postu: Prośba o aktyność |
|
|
Jeśli ktoś ma możliwość ponegocjować z inną firmą i zaprezentować propozycję to proszę nie czuć krępacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yaqbpl
Forumowy Senior
Dołączył: 19 Maj 2013
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:52, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
w ramach rozkrecania tematu chcialem na zebraniu poznac opinie ogolu na temat kontynuowania wspolpracy z ncc. wydaje mi sie ze nie ma zbyt wielu osob patrzacych pozytywnie na ncc. mysle, ze mozna to uznac za sygnal to zmiany ncc. dobrze by bylo porownac kilka ofert.
w miedzy czasie moze aktywiscie osiedlowi wstepnie powolani do rady pomysleli by nad projektem uchwaly ewentualnym glosowaniem? moze wczesniej zbierajac przedstawicieli budynkow/klatek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostr84
Sympatyk Forum
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Etap III
|
Wysłany: Wto 20:17, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Na spotkaniu ciężko było stwierdzić, czy większość była za odwołaniem. Na pytanie kto chce odwołania NCC czy też zmiany, nie wiem czy nawet 1/3 podniosła ręce. Duża większość nie jest za zmianą lub wstrzymała się od głosu. Padło stwierdzenie, poczekajmy i zobaczymy, dajmy im szansę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin_bor
Forumowy Senior
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:45, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
na chwilę obecna rada nie została zawiązana bo za mało osób było na spotkaniu. dopiero gdy podliczą głosy osób nieobecnych na spotkaniu to będzie coś wiadomo.
moim zdaniem musimy poczekać na zawiązanie rady aby ona mogła pójść w imieniu wspólnoty po oferty od innych zarządców. wtedy też rada mogłaby zgłosić uchwałę o zmianie zarządcy. Jednakże trzeba się upewnić (na wszelki wypadek) czy odwołanie wcześniejsze nie wiąże się z karami umownymi - ja osobiście jeszcze nie znam umowy jaka została podpisana między NCC a Atalem.
Obecnie załatwiajcie usterki na częściach wspólnych bo gdy dojdzie do zmiany zarządcy to nie wiem czy Atal i obecny zarządca będzie chciał cokolwiek naprawiać przez najbliższy czas. Może teraz gdy NCC zobaczyło nastawienie osiedla do ich pracy wezmą się do pilniejszego wypełniania obowiązków.
Odnośnie bloków. Miejcie reprezentanta każdego bloku. Taka osoba zna mieszkańców swojej klatki. Widuje się z nimi i zna ich poglądy oraz propozycje ewentualnych zmian. Następnie te osoby spotykają się z radą i ustalają plan działania. Taka siatka umożliwi nam świetne porozumiewanie się we wspólnocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Regina
Forumowy Senior
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:19, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
marcin_bor napisał: | Może teraz gdy NCC zobaczyło nastawienie osiedla do ich pracy wezmą się do pilniejszego wypełniania obowiązków. |
śledząc wątki na forum etapu I i etapu II - NCC miało już nieraz okazję poznać opinię mieszkańców na temat swojej pracy i jakoś to ich nastawienia do pracy nie zmieniło, powiem więcej: utwierdziło ich w przekonaniu, że mieszkańcy się tylko sprzeczają, (gdzie dwóch tam trzy zdania) i nie są w stanie ich odwołać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin_bor
Forumowy Senior
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:43, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
spoko damy radę zmienić. ja to wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yaqbpl
Forumowy Senior
Dołączył: 19 Maj 2013
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:34, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
jestem zdania, ze rada osiedla moze zaczac wstepne dzialania niezaleznie od tego czy uchwala przejdzie. moze byc problem z finalizacja tego a lepiej nie czekac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|